How شرکت وب مهر can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

هیچ چیز نمی‌‌داند و گمان می‌کند همه چیز می‌داند. همین به روشنی گواهی می‌دهد که کارش سیاست است

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

مهدی میردامادی را هم ساعت ۲:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در خانه‌اش گرفته‌اند. مهدی میردامادی پسر محسن میردامادی، دبیرکل حزب مشارکت است که بیش‌تر از ۹۰ روز است در انفرادی است.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

دکتر محسن رضایی گفت: اگر چه علاقمندم مساله خدمت سربازی را برای آقایون حل کنم اما متاسفانه تا به امروز پیگیری های مجلس در این خصوص به نتیجه نرسیده است. بنده برای عملی شدن این طرح به تلاش خود ادامه خواهم داد.

فشار تعدادی از مسئولان و مقامات و چهره‌های سیاسی به رئیس قوه قضائیه برای نقض قانون در برگزاری دادگاه انتخابات، یكی از دلایل حمایت رهبر انقلاب از روند جدید برگزاری این دادگاه می‌باشد.

آینده: پس از سخنرانی آقای احمدی‌نژاد را در روز قدس یك واكنش خیلی عصبی در دنیا بخصوص كشورهای غربی علیه ما ایجاد شد كه اثرخود را بر سفر ایشان به نیویورك می گذارد. فكر می‌كنید جمهوری اسلامی ایران در چه سطحی باید با دنیا برخورد كند؟ آیا در فضایی هستیم كه باز هم نهادهای فعلی دنیا را بتوانیم زیر سؤال ببریم و به چالش بكشیم یا وارد موضوعات جنجالی و و به تعبیر شماماجراجویی بشویم.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

مدتی است كه برخی شخصیت‌ها و به تبع آن تیم تبلیغاتی آن‌ها در رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری، رسالت خویش را در بدنام كردن دیگران و توهین و تهمت به مخالفان سیاسی می‌دانند و در یك میدان یك‌طرفه تمام آن‌چه را كه می‌خواهند، به دیگران نسبت می‌دهند و علاوه بر انتشار هم‌زمان در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، مانند سریال‌های تلویزیونی از عمومی‌ترین رسانه كشور پخش و در شبكه‌های دیگر تكرار می‌كنند.

دکتر محسن رضایی تصریح کرد: اگر بنده سکان ریاست جمهوری را به عهده می گرفتم، با تحقق برنامه ها و سیاستهای اقتصادی که سالهای سال روی آنها فکر کرده بودم می توانستم بهبود وضع کنونی را برای کشور به ارمغان بیاورم.

به تحلیل بنده حركت مردم، یك حركت خودجوش داخلی و درون‌زاد است و نه‌تنها ارتباطی با آن سوی مرزها ندارد بلكه برعكس بیرون از كشور را هم تحت تاثیر قرار داده است. می‌بینیم حركت سبز مردم در ایران سلطنت‌طلبان را هم خلع سلاح كرده است، منافقین را هم خلع سلاح می‌كند و آنها هم مجبورند برای اینكه محو نشوند پشت سر ملت قرار بگیرند.

و شما در مقام قاضی القضات داوری کنید چگونه یک پزشکی در مواجهه با چنین نامه هایی از سوی یک نهاد پرقدرت نظامی، می تواند با امنیت خاطر به وظیفه و سوگند پزشکی خود عمل کند. و اگر مظلومی در بیگناهی کشته شده باشد شما در مقام قاضی القضات چگونه می توانید صدای حق خواهی خانواده او را بشنوید؟ یا اگر کسی مورد شکنجه یا تجاوز قرار گرفته باشد چگونه می تواند در چنین فضای رعب آلودی سند و گواهی خود را از مسئولان پزشکی قانونی دریافت کند و به دست شما برساند؟ پیشتر دعوی ما این بود که نظامیان چرا دخالت در اقتصاد و سیاست می کنند و اکنون می بینیم که اشتهای نظامیان با حسابت و سیاست اشباع نشده و به سراغ طبابت هم آمده اند.

از لحاظ قانونی درج شماره ثبت یا شناسه ملی، هیچ یک الزامی نیستند.

Report this wiki page